sâmbătă, 10 noiembrie 2012

About wool and my feltworks! Thank you, Breslo!:)

Culori si fire care spun povesti
http://www.breslo.ro/blog/culori-si-fire-care-spun-povesti

"Povestea noastră nu începe cu ’’a fost odată’’… cu toate că s-ar potrivi foarte bine și aceste cuvinte care ne duc imediat cu gândul la Frumoasa din Pădurea Adormită sau la Harap Alb. Dar pentru vremuri noi, povești noi.
O să începem cu ’’într-o zi am învățat’’….da, totul începe în povestea noastră de la cunoștințe, cum am învățat să iubim culorile, pe fiecare în parte, cum le-am descoperit tainele, cum le-am alăturat în combinații strălucitoare și le-am dat glas să poată spună povești. Apoi le-am urmat mai departe pe tărâmul firelor de lână care au și ele tainele lor, zânele lor bune, Feții Frumosi și zmeii care nu fac rău nimănui doar încearcă să ne cucerească prin năzdrăvăniile cu care sunt înzestrați.
Și, da, ne-au cucerit căci au așternut, prin puterea lor magică, covoare fără sfârșit de fetru fin și moale ca și părul Crăiesei Zăpezilor Nordului. În acest timp jasmine.feltart trecea pe lângă războiul de țesut de pe tărâmul poveștilor și s-a îndrăgostit de frumusețea fetrului. Și pentru că nu se cădea să ia din lâna fermecată a promis că odată ce va ajunge înapoi în orașul de pe Bahlui să modeleze fetrul și să-i redea vraja din povești.
Povestea are desigur un final fericit. Minunatele creații din fetru pe care jasmine.feltart ni le prezintă în magazinul ei sunt tot atâtea motive de bucurie pentru noi cei care iubim acest material natural și care se potrivește sensibilității noastre de buni ascultători ai poveștilor de oriunde ar veni ele.
Am vrut să ascultăm ce ne destăinuie și creatorul acestor accesorii iar jasmine.feltart a acceptat cu amabilitate.Mulțumim...."
Continuarea aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu